Wednesday, April 28, 2010

Terima Wasiat Dari Alyani & Zai


Mmg sgt canggihlah skarang ni, wasiat pon leh dibuat secara online..hehehe..Apa wasiatnyer tu..jom kita tgk....



1.Thank & link the person that gave you the cik Cow (JGN LUPA COPY PIC)
1st...Terima kasih pada Lyafrina & Zai sbb sudi mewasiatkan Lily seekor Lembu yg sgt gebus ini... Insyallah...Akan Lily jaga lembu ini dgn sebaik mungkin..disebabkan dah 2 org yg wasiatkan kpd Lily..maka skrg ni Lily ada 2 ekor lembu yg lily pelihara...kayo kita...Mmg Byk faedahnyer ni membela lembu..$$$$ pon blh tahan...


2. bg balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active or 7 paling tak active..hahaha
Lembu 2 ekor jer..camne nk wasiatkan kpd 7 org nih.. jap erk..kena pikir dulu nk bg sape..:D ..hehehe...

4. cerita3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv
- Sambil2 lipat kain...
- sambil2 makan..
- Baring sambil melayan Qis yg nk nyusu ni..sampai nonggeng2 jer tu nk nyusu..

5-Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan
Apa erkk?? Lily ni klu makanan pelik mmg x mkn...

6-cuba bg tau brp orng dah kawan anda kat FACEBOOK
Check jap....ok..just 88 org jer..klu yg pelik2 tu add lily..lily mmg x kan approved..terus ignore jer..jahatkan.. :)

7-paberet soalan ni.....camner korng berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...
-Sama2 belajar..(ni blajar ker / bercinta ni?? :D ..)

kat mana???
Pulau Langkawi...

Yeay...Yeay..siap suda..aku telah melaksana kan wasiatnyer... :)






7 comments :

mamaaerish : said...

;p... wasiat tuh idup la yang... hik3

LYaFRINA said...

heheheh.. lily nak jaga lembu tu k??? x wasiatkan utk sape2 pon.. heheheh

tq...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

MamaAerish > Hehehe.. :)


Lya >> Hehehe..tu lah..Lily ni kedekut..x nk wasiatkan ngan sesape lg tu..hikhik.. :)

Zaidah said...

tima kasih lily coz ambik wasiat zai...simpan wasiat bebaik yer...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Zai >> Insyallah zai..akan Lily jaga elok2.. :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

wekekek..sy dpt gak wasiat ni dr lya tapi tak buat lagi..ehehe

mamalieyna said...

dpt betul wasiat cenggini kan best! hahaha...