Monday, April 19, 2010

Sape Tu???

Cuba Teka sape Saya??

DSC04139Siapa kah C Dia..Sedang Asyik lah membaca.. :)

DSC04140

Cakkk…. QIstina lah….. :D


DSC04141 Haippppp…Apa2 mo amik gambar Qis?? Mo kena samanka mummy nie…

DSC04128 Tak pe lah…Demi mummy..Qis bg Pose yg paling Cun… :)

DSC04142

DSC04137

Panaslah Mummy…Buka arr…

Semenjak bermenjak ni..Qis mmg dh lewat tido..Kekdng Lily dh ngantuk sgt..dia masih blh lg ajak kita main..x di layan..ngamuk lah..So..mlm tu ktorg layanlah dia main..Kebetulan..Sok hari Ayah dia cuti..Leh lah layan dia main..Ayah dia lah ni bg Pakai Qis cam ni..Lampin buchuk dia ni..Klu siang nk tido dlm buaian mesti berbalut ngan lampin dia ni..Klu x mmg x leh tido..Tp klu tido kat tilam ker / lantai..x plak dia carik lampin dia ni..mcm2 jer.. :)



20 comments :

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

alahai tomeinyer dia...cam pompan melayu terakhir...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

MamaAqish >> Hehehe..TQ aunty.. :)

Siti said...

cutenya ngan tudung tu..huhu
anak2 bila dah pandai main semer mmg lambat nak tidur..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

alahai
cutenye
makin bambam pp qis kan lily
:-)

Ena said...

cutenyerrrrrr...

dah la mate nye bulat jek.. pakai camtu bertambah2 comei..

budak2 camtu la kan.. nak di layan sepanjang mase.. :P

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Siti >> Tu lampin Bucuk dia.. :)
A'ah..Qis dh lambat tido..
Lagi2 dh dpt kaki ni..
nk ajak ktorg kejar2 dia.. :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Rose >> Dari tepi jer nampak bam bam nyer..Selera mkn dia dh kembali kurang..adeii..x tau nk buat camne..kurang mkn..kuat main.. :(

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ena >> Mata bolat..ikut mata Lily.. :)
Tu lah budak2 kan..Klu x di layan.. pandai merajuk..Qis ni klu x di layan..dh pandai sembam2 kan muke dia kat lantai sambil merengek2 manja.. :)

Zaidah said...

lily comelnyer dia...bila pakai tudung sejibik muka lily...firas sekarang nie pun tidur lewat...asyik nak ajak memain...kekadang tu paksa jugak suruh tidur...abis tu kita nak keja esok hari mcm mana...takut bangun lewat..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Zai >> Anak mak lah kata kan.. :)
Qis ni klu di paksa..ngamuk lah..
Nasib gak lah Lily x keja..blh layan dia sampai tido.. Budak2..mmg mcm tu kut kan..Nk perhatian dari kita.. :)

mamalieyna said...

hikhik..comeilah qis..! nampak montel pulak berselubung camtu ^_^..

mcm2 ye, seb baik lily tak kije..kalo tak fenin la time g opis!..huhu..

makin besar, makin macam2 peel diorang tunjukkan eh! :)

chugie said...

heheh.. cam mak aji lah!

ni lah kan, kalau anak x leh tido, mak ayah pun terpakse lah tak tido jugak.. heheh.. layan je lah ek!

but qis, so cute n very the comel.. ngan mata yg bulat tu!

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

tomeinya dia..............
hehehe..
kalo pakai telekung tecik msti cute..

LYaFRINA said...

pose qis y paling cun tu.. mmg sgt2 cun.. lg cun dgn bground effect y lily buat tu.. mmg kena j dgn pic tu.. tomey la!!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mamalieyna >> Maceh Aunty.. :)

Tu lah..Nasib lah x keja..
Leh layan dia sampai puas.. ^_*

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Chugie >> Mak haji..hehehe..
Alhamdulillah.. :)

Tu lah kan..kita pon kena layan gak lah kan..klu x majuk lah tu.. :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Fiza >> Maceh Aunty..
nnt nk belikan dia telekung..Koz klu Lily smbahyang..Dia suka beno nk tarik2 telekung kita..X kusyuk jd nyer.. :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Lya >> Lily saje bg pic tu cam tu koz kat blkng tu Ayah dia tgh baring ngan seksi..hehehe.. :)

maya amir said...

comel sungguh..mata yg bolattsss...heheh

lily azliyana @ mama zara said...

alalala..ni kire 'lampin busuk' lah ni yek..hehehe..Zara mmg spesis tdo lewa..tk sah klu tk tido b4 kol 12am..hari2 pon mama ngantuk jek bile bangun pg sbb tk cukup tdo melayan die..nk update blog pon susah.sbb bile die tdo lewat, dikonkernya laptop wat tgk cd kartun..heheh