Saturday, April 24, 2010

Plan X Menjadi…

Alahai..sian nyer..plan terpaksa di batalkan..huk..huk..

Sebenarnyer..hari ni ktorg plan nk p jom Heboh…Tp disebabkan hujan turun..so terpaksalah di batalkan..Nampaknyer mmg x dpt p lah tahun ni..Koz esok mmg x dpt p koz Hubby keja..Hubby lily ni weekend mmg keja..Cuti hari khamis & jumaat..tp smlm dia tukar cuti ngan member dia..so smlm keja..hari ni cuti..Nak p pagi td..tp 2 beranak tu lambat bgn..Gara2 Qis lah tu..smlm tido lewat..dekat kul 2 subuh baru tido..Adoiii..letih nk layan..Tp di sebabkan hubby bercuti..terpaksa gak lah layan dia..

Stiap tahun Jom heboh kat sini..mesti hujan..Klu dh hujan..nk kuar pon x best..Layan tido kat umah lg bestkan..Dari td Layan Qis ni..asyik mundar mandir jer keja nyer dr td…ada gak lah dia tlg lily ‘ngemas’ umah ni..Qis ni klu x ‘ngemas’ sehari x sah..ada jer yg dibuat nyer..

Plan nk bawa Qis berenang bwh umah ptg ni pon nampaknyer mmg x jadik lah…huk..huk..Sian dier kan…berenang kat bilik air jer yer sayang.. ^_^




8 comments :

Ena said...

alahai plan tak jd ye.. camtu.. kiter nie leh merancang tp seme DIA yg tentukan..
x pe la lily x p pon jom heboh tu.. kesain kat qis nanti.. ramai org.. macam2 penyakit ada.. so, ade hikmat la tu lily tak dapat pegi... Maybe next year kan!..qis da besar sikit..hehe

Zaidah said...

asben zai pun tak cakap nak pegi..slalu klu nak gie dia cakap nie dia diam aje...tak gilah kot

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ena >> Btul gak tu kan Ena..Hubby lily pon ckp gak bgitu..Qis masih kecik..Skrg ni H1N1 dh kembali..Mintalah di jauhkan..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Zai >> Owh..Zai pon x p..Tgk kat TV td ramai kan..tp klu p pon x best..Hujan..

chugie said...

emm x de rezeki lah qis g tengok jom heboh live kn?? xpe2.. sok masih ade lagi.. tul x??

mamalieyna said...

takpe lily..tunggu tahun depan pulak ye..hehe..tp kalo g jom heboh kena hati2 if qis pakai gelang tgn or kaki..sbb ada pengalaman bwk anak buah dl g jom heboh kt bkl jalil, tak sedar masa bila orang tarik ambk gelang kakinye..huhu..tp yelah sesak2 kan..mmg takkan sed0!

LYaFRINA said...

huhuhuu.. sabo j la lily.. lya pon tlepas y kat kautan bru2 ni.. x pergi gak.. next year.. kena btukar bulan la.. jgn jatuh pada waktu hujan lg.. tp skrang ni hujan x menentukan.. x kiram musim.. kat sini pon hujan lbt dr semlm...

mamaaerish : said...

hu3... sabo jer la... nk brenang kat bilik air jer?... huwaaaaaa