Monday, December 21, 2009

Nangis Contest By Mummy AriQ


Nangis Contest by Mummy Ariq

Nangis Contest yang di anjurkan oleh Mummy Ariq…Contest ini akan berakhir pada 04 Jan 2010 @ 12 Tghari…

Untuk keteranagn lanjut mengenai contest ini sila klil pada gambar di atas @ klik jer kat sini ;)

Gambar yg dipertaruhkan adalah…

NQistina

Nama C cengeng : Nur Qistina Olivia Zimmy

Umur : 11 Bln ++

BerCerita mengenai gambar di atas….Qis ni blh lah di katakan “Kaki Jalan”.. Dpt jln2 kat kedai or taman kat bwh umah ktorng ni jadik lah asalkan dlm sehari tue x terkurung kat rumah 24jam…disebabkan pada hari tersebut hujan…so lily pon x dapat lah bawa Qis jenjalan kat tmn tu…lily just bawa dia kuar kat kwsn luar tp x bawa turun p jenjalan kat bawah…bila jer lily bawa Qis masuk dlm umah…haaaaaa…cam ni lah jadik nyer…x nk masuk dlm umah…dia lentik2 kan badan dia tanda memprotes…dh puas pujuk…makin di pujuk makin nyer menangis…so lily biarkan aje lah dia layan nangis dia tue…lily pon guna pluang yg ada tangkap gambar dia…biar buat kenangan…bg tgk Qis bila besar nnt…nangis…air mata seciput jer kuar yg lebih hingus dia plak…hehehe…



6 comments :

mamalieyna said...

Hai qis yg cumel...rindu auntie sama dia lah! cayang ceket...muaaah3x.. ^_^.. tertinggal sedikit sebanyak citer qis nih!..

alahai siannyer nengok qis nangis, sampe kuar2 air idung...nangis sesungguh hati nih..arif pun baru2 ni nangis sesungguh hati cam qis jugak sbb dia tak sihat, g berjalan tmpt ramai orang + panas pulak..time g antar rombongan meminang ari sabtu lepas..sian sgt..!

Good luck utk baby qis!

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm..

gud luck Qis..walau nangis pun ttp comel ner..
aunty geram lah tgk Qis..comel sgt..

The Queen Of My Heart said...

mamalieyna ~ Qis pon windu gak kat aunty & Arif...nnt update lah citer yer... :)

Yer mmg nangis sungguh2 dia ari tu..mls dh lily layan...biarkan aje lah...di pujuk bertambah nangis...so cam tu lah jadik nyer...hikhik...

TQ...


MamaDanish ~ TQ Aunty wish for me... :)

Yanti said...

Cian nyer kat anak buah aku seorng nie...nangis sunguh2...sampai terkeluar Hingus...

Good Luck Ya cayang...mmmuuuahhh...aunty sgt2 syg..

QuEeN Of 2 Heroes said...

sama la ngan si darwish tu....kalo nangis air mata segan nak kuar..yg lebih hingus nye aje...hehehe

bukan senang nak dpt nengok qis nangis ye...
good luck... :)

YANNA said...

serius sedih... gud luck yer