Monday, December 14, 2009

♥ MELANGSAIKAN HUTANG ♥

Bukan hutang ALONG yer!!! hehehe…tp hutang TAG… :)

Waaa...1st time nie jwb tag yg dtg nyer dr mamalieyna...
Sori Mamalieyna baru dpt wat Tag nie...al maklum lah bz melayan karenah si anak dara ku... :)


Ok...jom lihat camane Tag nyer nie... :D


1 . SILA TUNJUKKAN WORKSTATION ANDA....


Uwaaaa....Di sebabkan lily ni x bekerja...menjadi isteri mithali kpd suami ;P (kunun2nyer lah... hehehe..)..so lily x dpt lah nk amik pic koz tmpt keja lily hari2 adalah kat dapur n kat dpn pc nie jer la selain melayan si anak dara ku...nk amik gmbr dapur malu plak nk bg tgk...hehehe...


2.SILA ATTACHKAN GAMBAR ANDA HARI INI DENGAN SENYUMAN YANG SUNGGUH MANIS...

Qis & Mom
Wow...manisker senyuman ku ini???hehehe...!!ok...pic nie baru jer d amik pg td...sesajer try Shawl nie…x pernah guna lagik..lily order online... c kenit ni pon sibuk gak nk interprem…belum mandi lagik tue.. ;)


3.SILA NYATAKAN SESUATU YANG RAKAN ANDA TIDAK TAHU TENTANG ANDA...


Apa erkk???...ok lah disebabkan kite semua tak pernah bersua lg...hanya berkenalan di alam maya...so di sini lily kongsikan apa yang kwn2 tak tahu ttg lily... :)


♥♥ Tak makan sayur jenis berdaun...cth:sawi,bayam,kangkung... (tulah sebab nyer kut Qis slalu sembelit…slh mommy nyer lah nie.. ;p)
♥♥ Seorang yg penyayang... ;P
♥♥ Seorang yg keras hati...
♥♥ Mudah merajuk...tp senang nak di pujuk... :)
♥♥ Seorang yg tak suka memendam perasaan sendiri...selalunyer kalau lily ada prob...lily lebih senang luah kan perasaan kat kakak lily di sabah bah...rasa berat jer bahu nie nk memikul klu byk perasaan yang di pendam... ;P
♥♥ Pantang tgk umah berselerak...kusut pikiran jadik nyer...
♥♥ Mempunyai 10 org adik beradik(ramai noooo)...3 lelaki..7 pempuan...7 dh berkeluarga...& 3 lagi masih bujang(2 perempuan...1 lelaki)...


Ok lah...rasanya cukup itu je lah yg nk dikongsikan... :)


4. SILA TAG RAKAN-RAKAN ANDA...


Sape yer???eeerrrmmm...Xde kut...tp kepada sesape yg nk jwb Tag ni sgt lah dialu-alu kan... :)


2 comments :

mamalieyna said...

tak aci..tak letak pic workstation..hikhik..!

takpe la, janji terjwb jua tagku ituw.. ^_^..mommynye manis, nak darenye maccamm aje..nape dgn qis tu..hehe..

The Queen Of My Heart said...

hikhik...maklum lah...cantik sgt 'workstation' lily tue...tu yg x nk bg tgk tue... ;P

manis ker?? ;)

Qis tu tgh menahan sembelit...nk buang air beso tp susah nk kuar...tu yg pic dier kat bwh tue tgh meneran...hehehe...tp mommy nyer sibuk gak amik pic... :)