Thursday, October 22, 2009

ONLINE CONTEST ~ SENYUMAN CERIA SI COMEL



Yessss!!!! Contest lagik....Contest kali ni mmg cukup menarik yang di anjurkan oleh smileykidz... Contets yang bertajuk "ONLINE CONTEST ~ SENYUMAN CERIA SI COMEL"....

Contest ini bermula pada15th oct - 31 oct 2009 jam 11.59pm...So masih ada masa lagi pada kengkawan yg nak sertai contest ini...

Kepada sesiapa yg berminat dan hendak mengetahui syarat2 penyertaan contest ini silalah terjah ke link SMILEYKIDZ ni yer!!!

Di sebabkan dlm syarat2 penyertaan tu blh upload seberapa byk gambar senyuman si comel...so di sini lily upload lah beberapa keping gambar si kenit ku... Bak kata orang "SENYUMAN ITU SATU SEDEKAH" so lily pon praktis c Qis ni untuk membuat "amal" dr kecik... bg Qis sentiasa tersenyum ...memperbanyakkan senyuman agar Qis dpt bersedekah wlupon bukan dr segi wang ringgit.... hahahaha....tp senyuman itu mestilah senyuman yg ikhlas....

So kat bawah nie adalah gambor2 yg lily pilih setelah penat memilih gambar2 senyuman ceria c Qis...So kepada pihak penganjur sila lah pilih yer... Sorry lah terbanyak plak gambor nie... :)















Nama C Kenit ku ini : NUR QISTINA OLIVIA ZIMMY
D.O.B : 08.01.2009
UMUR SEKARANG : 9BLN++

So kepada semua mommies...mama2...ibu2..n bapak2...marilah sama2 memeriah kan contest ini!!!

10 comments :

mamalieyna said...

ceria sungguh qistina ni..sume muke ceria giler..!! comei2...g.luck eee..baby qistina olivia!

QuEeN Of 2 Heroes said...

comel! ^_ ^ kalo darwish....uish susah benor nak leh ke dpt snap pic dia ketawa...asal nampak camera je mesti wat muka blur/hairan sambil nganga mulut...payah sungguh..huhuhu

wina said...

salam kenal
suke tengok mata qis :-)

Intan said...

Wah aunty suke suke lah, qis senyum so cute :) Gud luck ye sayang!

The Queen Of My Heart said...

MAMALIEYNA ~ TQ YER AUNTY !!!! QIS NIE MMG SUKA SENYUM... :) TP KEKDNG TU IKUT MOOD GAK LER... ;P

The Queen Of My Heart said...

QUEEN OF 2 HEROES ~ AUNTY BG GELETEK DARWISH SUPAYA DIA KETAWA ... AHAKS...PASTU AUNTY CEPAT2LAH SNAP PIC DARWIS... :D

The Queen Of My Heart said...

WINA ~ SALAM KENAL GAK WINA...

MATA QIS BOLAT ERRRK... :)...

The Queen Of My Heart said...

INTAN(MUMMYARISSA) ~ TQ AUNTY!!!ARISSA PON SAMA GAK..CHUMELL... :)

~nannoor said...

Salam ziarah kembali..
eh i xde tinggalkan jejak ke at ur entry. oelik lah, sebab ur link ada dlm template i. huhuhu
but worry not, i dah count u in. :)

~nannoor said...

oohh okay.. baru i perasan. i komen at ur shoutbox. hehehe. no wonder la takde jejak. hehe