Monday, November 2, 2009

♥♥ CuTi – CuTi MaLaYsIa ♥♥


salam semua!!!!


Bermula hari nie lily akan cuti berblog maybe dlm seminggu lebih coz ktorng nk blk s'wak..

Qis nk jumpa nenek & atuk dia...sejak Qis lahir.... Qis tak pernah jumpa lg nenek & atuk dia kat s'wak...kesiankan... ;p Harap2 dia tak takutlah...biasanya budak2 ni klu tak pernah tgk seseorng tue sure diorng akan takut kan...Hopefully Qis tak cam tu lah...

maklumlah lily berpantang dulu pon kat sabah...nenek dia kat sabah lah yg jaga Qis masa baru lahir tue...masa umur Qis 2bln lebih baru lah ktorng balik ke JB...Qis nie berdarah Sabah + Sarawak...tp tinggal di JB...hehehe...


OK lah....Qis nk berkemas-kemas dh nie...baru jer nk berkemas bagai...Klu balik sabah sebulan nk balik dh kemas smua barang...ahaks...;p.... Tp sebelum tue...layan dulu gambo kandid dr Qis nie... :D





nurqistina

Abaikan jer roti itu yer...roti sememangnye bagus untuk kesihatan :)....

qis2


♥♥♥♥♥ LoVe YeAh !!! BYE.....BYE !!! ♥♥♥♥♥


4 comments :

aisyahumaira said...

sronoknya bercoti2..anyway, semoga slamat sampai ke destinasi..

mamalieyna said...

ye ke..sonotnye dpt terbang ke sarawak..msti qis pun sonot juge..ok moga slmt pegi dn selamat balik..msti excited nk jumpa atok n nenek kan.. :)

Ummu Qaisara said...

Qis nk jumpe atok n nenek ye sayang..sronoknye Qis...hehe sameler kte uQ kalo blk umah mak sndiri awal2 lg da kemas kain bju..kalo umah mil ari 2 nk blk ari 2 la br nk kemas2.

lily azliyana @ mama zara said...

Wah..betul2 org jauh Qis ni. atuk n nenek masing2 kat sabah n serawak yerk..nway, smoga selamat perjalanan pergi n pulang yerk..bwk balik kek lapis serawak nnti yerk..ehehhee..