Sunday, October 18, 2009

♥♥ AWeK BeRtUdUnG Yg SeKsI ♥♥

Uiissssshhhh.....saper lah awek yg bertudung cekci nie yer...jom kiter tgk saper tue????

*

*

*

*

*

*

*

*

*

PEACE yeah aunty smua!!! Qis dh ada 2btg gigi...Qis slalu geget mummy...hahhaha...

Bertepuk tangan dgn cara yg ayu... ;P

muka yg ayu kunun...ahaks...

ccccc...Awek bertudung yg cekci...nampak cepender lagik tue...


Awat muka masham plak tue??tgk apa tu sayang???


focus kat stokin Qis...dh size M pon masih besak lagik kat kaki Qis...

muka yg di paksa bergambo....

muka x ikhlas nk bergambo ngan mommy!!!





10 comments :

Naz-Segalanya disini said...

lily..qis ni napak mcm dah setahun je gaya dia.

lily azliyana @ mama zara said...

alololo..sooo cumei la qis pakai tudung. bagusla die. nak plak bertudung time kuar jnjalan yerk. gud girl..=)

Ummu Qaisara said...

Qis mcm selesa je pakai tudung 2 kan...2 ape 2 pkai tudung selak2 baju plk 2 hehe..

The Queen Of My Heart said...

Naz ~ dlm gambo jer nampak cam beso..tp sbnr nyer kecik...hehhe...

The Queen Of My Heart said...

MamaZara ~ lily bg pakai topi dia asyik buka2 jer...so lily p beli tudung bg pakai dia nak plak...sampai kat umah tue tudung masih kat kpala dia..x nk plak dia p kacau...hehhe...

The Queen Of My Heart said...

UQ ~ Yer Qis mmg selesa plak pakai tudung tue..xder plak dia nk p buka2..bg pakai topi dia x slesa plak...

mamalieyna said...

hehe..takpe bertudung tp cekci ..tecik2 takpe..halal lagi..hikhik..comel qis bertudung, nak je dia ee..bagus la :)

The Queen Of My Heart said...

mamalieyna ~ takper erkk aunty...masih halal lagik ?? hehehhe...TQ yer aunty puji Qis..Qis tgh kembang nie...ahaks... :)

Intan said...

Suke tul ngan mata qis...bolat :) Budak2 mmg cute je kan kalo pakai tudung nie lily...mudah-mudahan menjadi anak yg solehah ye sayang.

The Queen Of My Heart said...

INTAN(MUMMYARRRISA)~ yer kan intan budak2 ni mmg comei jer klu pakai tudung...pakai apa jer pon mmg terserlah kecomelan diorg...cewah...memuji plak...hehehe... :D