Friday, August 14, 2009

BlackOut!!!

Untuk beberapa jam semalam Qis tido dalam kepanasan...ntah ler malang apa smlm just blok ktorang jer yang blackout...kesian kat Qis tido pon asyik2 terjaga jer...ye lah...panas giler...
berpeluh abis dia semalam...mummy Qis ler yang jadi mrs kipas Qis smlm...sampai lenguh tangan mummy ni ....tapi takper ler...untuk buahati mummy...mummy sanggup buat apa jer...dalam gelap2 tu pon sempat gak amik gambar Qis dalam keadaan berpeluh...


Pic nie sebenarnya gelap tapi edit guna photoscape bagi terang skit gambar tu...cian berpeluh anak mummy...


2 comments :

Fara_Adura said...

Ohoho..siannye qis..panas yer..blackout plak.. seb dia tak ngamuk panas ek..hehe

Comei aje tido camtu.. bam bam nengoknye..ekeke

Sooo sweett..:)

ibu_umairah said...

alahai..panas ek...........tapi tetap comel je tidu